فرق کاشت مو با ترمیم مو

فرق کاشت مو با ترمیم مو

کاشت مو با ترمیم مو چه فرقی دارد؟

اگر مشتری از شما بپرسد که فرق کاشت مو با ترمیم مو چیست، پاسخ شما چه خواهد بود؟ در ادامه با نحوۀ پاسخگویی صحیح به این پرسش آشنا خواهید شد.

از بزرگ‌ترین اشتباهات صاحبان مشاغل این است که فکر می‌کنند بقیۀ مردم نیز دقیقاً از اطلاعات مربوط به شغل آن‌ها، چیزی که بسیار برای خودشان واضح و مبرهن است، باخبرند. درصورتی‌که بسیاری از اطلاعاتی که به نظرِ ما ساده و پیش‌پاافتاده می‌آید برای بسیاری از مردم همچنان معماست و از آن بی‌اطلاع‌اند. با توضیح همین اطلاعاتی که به نظرمان آن‌قدر هم مهم نیستند می‌توانید مشتریان و مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنید. با این کار، هم مشتری پاسخ سؤال‌های خود را می‌گیرد و هم ما، با جلب اعتماد او، از خرید او و ارائۀ خدمات به او سود خواهیم برد. در ادامه به تفاوت میان کاشت مو و ترمیم مو می‌پردازیم که، طبق تجربه‌ام، پرسش بسیاری از افرادی است که مشتری احتمالی خرید پروتز از ما هستند. تفاوت میان کاشت مو و ترمیم مو به قرار زیر است:

  • کاشت مو زیرمجموعۀ فعالیت‌های پزشکی و زیبایی، و ترمیم مو از فعالیت‌های آرایشی و زیبایی است.
  • برای کاشت مو حتماً باید به پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی، یا جراحِ متخصصِ این کار مراجعه کنید که پروانۀ پزشکیِ او حتماً برای این کار صادر شده باشد و از مراجعه به پزشکان عمومی و پزشکانی که تخصص دیگری دارند خودداری کنید. برای ترمیم مو نیز باید به تکنیسین ترمیم مو مراجعه کرد که دوره‌های آموزشیِ تئوری و عملی را گذرانده باشد و در این کار تبحر داشته باشد. کمترین ضرر، در مراجعه به آرایشگرانِ معمولی و دوره‌ندیده، نارضایتی شماست و چه بسا دچار شدنتان به ناراحتی‌های پوستی و از دست دادن یا آسیب دیدن بقیۀ موهای سرتان.
  • در کاشت مو، فرد پس از عمل باید از داروهای تجویزشدۀ پزشک مانندِ آنتی‌بیوتیک‌ها و مسکن‌ها استفاده کند و نیز بسیار مهم است که محل جراحی را ضدعفونی کند، اما در ترمیم مو نیازی به این مراقبت‌ها نیست.
  • در کاشت مو نتیجۀ کار به میزان بانک موی متقاضی بستگی دارد، اما ترمیم مو این محدودیت را ندارد و تراکمِ موی سر مشتری به سلیقۀ مشتری و صلاحدید کارشناس ترمیم مو بستگی دارد.

در این قسمت به بیان همین چند مورد تفاوت اکتفا می‌کنیم و توضیحات تکمیلی را در بخش محاسن و معایب کاشت مو توضیح خواهیم داد.

error: Content is protected !!