نکات مهم برای طولانی تر شدن عمر پروتزمو

نکات مهم برای طولانی تر شدن عمر پروتزمو

 

۱. روش صحیح برداشتن پروتز مو از سر مشتری

برای برداشتن پروتز موی مشتری باید به نکات زیر توجه کنید .

اول اینکه باید حتما پروتز مو را از قسمت پشت سر شروع به برداشتن بکنید مخصوصاً در پروتزهای جلوتور به دلیل اینکه اگر از قسمت جلو پروتز اقدام به برداشتن کنید احتمال دارد به تور جلوی پروتز به مرور زمان آسیب برسد .

نکته دیگر که باید برای برداشتن پروتز از روی سر به آن به قطع کرد این است که زمانی که مشتری برای تعویض چسب و سرویس پروتز به شما مراجعه می‌کند

قسمتی از سر که قبلاً تراشیده شده برای نصب پروتز موهایش رشد کرده و به چسب های زیر پروتز چسبیدهاگر بدون استفاده از ریموور شما اقدام به برداشتن پروتز از روی سر مشتری کنید احتمال دارد به موهای شخص آسیب برسد و این کار یعنی برداشتن پروتز برای او دردناک خواهد بود .

در اینجا دو راه حل برای حل این مشکل وجود دارد یک . قبل از برداشتن پروتز از ریموور های مخصوص پوست و موی سر استفاده نموده و پس از چند دقیقه اقدام به برداشتن پروتز از سر مشتری نمایید . ریموور باعث شل شدن و از بین رفتن خاصیت چسبناک چسب ها از روی پروتز و موی سر مشتری می‌شود و به راحتی پروتز از روی پوست سر و موها جدا می شود .

دو . استفاده از ماشین موزر برای جدا کردن پروتز از روی قسمت های چسبیده شده موی سر مشتری به چسبهای زیر پروتز . و به این صورت می باشد که از یک قسمت پروتز که معمولاً قسمت بالای شقیقه که بهترین قسمت برای جدا کردن پروتز میباشد پروتز را کمی جدا کرده و تیغه ماشین موزر را در این قسمت قرار داده و به آهستگی و با احتیاط به صورتی که فقط تیغه موزر مو های چسبیده شده به چسب های زیر پروتز را قطع میکند به جلو حرکت میکنیم . این کار باید با دقت و به آهستگی انجام شود در غیر این صورت ممکن است موهای پروتز را اشتباهاً با موزر کات کنیم . این عمل را به آهستگی و با دقت تا برداشته شدن کامل پروتز از روی پوست سر ادامه می دهیم .

روش دوم زمانی کاربرد دارد که با زدن ریموور مخصوص پوست و موی سر بر روی سر مشتری نتوانستیم پروتز را به راحتی از سر جدا کنیم و زمانیکه ریموور مخصوص پوست سر به راحتی پروتز را از سر مشتری جدا کرد نیازی به استفاده از این روش نمی باشد .

۲ . استفاده از مواد استاندارد در سرویس پروتز مو.

یکی از مهمترین عواملی که به ما در حفظ و نگهداری پروتز کمک می کند استفاده از مواد مصرفی استاندارد و با کیفیت می باشد . شما هر چقدر مهارت در انجام و به کارگیری لوازم سرویس پروتز داشته باشید باز هم در صورت بی کیفیت بودن لوازم مصرفی خود به نتیجه دلخواه نخواهید رسید پس از استفاده از مواد مصرفی با کیفیت جزو اصلی ترین رکن یک سرویس حرفه ای و اصولی می باشد .

error: Content is protected !!